من به اندازه جشمان تو غمگين ماندم و به اندازه هر برق نگاهت به نگاهي نگران، تو به اندازه تمام تنهايي من شاد بمان

ممنون
+ نوشته شده در شنبه دهم اسفند ۱۳۸۷ ساعت 3:26 PM توسط شیما
|
من به اندازه جشمان تو غمگين ماندم و به اندازه هر برق نگاهت به نگاهي نگران، تو به اندازه تمام تنهايي من شاد بمان

ممنون