یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو یک روز نگشت خاطرم شاد از تو دانی که ز عشق تو چه شد خاصل من یک جان و هزار گونه فریاد از تو
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۸۷ ساعت 10:20 PM توسط شیما
|
آسان ترین راه برای بودن تمام بودن است پس عشق را برای همیشه در خودت حک کن (این قسمت دچار تغییراتی می شود تا علایق قدیمی باعث سو تفاهم برای خوانندگان جدید نشود با ذکر این مطلب که قرار بوده این وبلاگ دیرینه متروک بماند اما ...) من شیما یه دبیرستانیه عشق تئاتر و عاشق فروغ گاهی وقتا یه چیزایی هم می نویسم بد نیست واسه شما باشه